Kundlösningar

CIBT och dess dotterbolag Visumservice är stolta över att tillhandahålla tjänster till kunder inom en uppsjö av sektorer.  Över 10 miljoner resenärer har använt våra tjänster för att ordna de visum de behöver för inresor. Våra kunder har besökt nästan alla länder i världen! 

Vi levererar skräddarsydda och flexibla lösningar för att möta behoven som organisationer av alla storlekar har – från världens största bolag till småföretag med endast ett kontor – samt från en mängd olika sektorer, inklusive kryssningsrederier, reseföretag och affärsresebyråer. Organisationer som använder CIBT och dess dotterbolag Visumservice kan erbjuda sina anställda eller kunder ett komplett utbud av tjänster för att det ska gå snabbt och enkelt att göra internationella resor.  Vi har de verktyg, den erfarenhet och det globala nätverk som krävs för att snabbt ta oss igenom den snåriga pappersexercisen.

En skräddarsydd tjänst från CIBTvisas kan till exempel vara:

  1. Hjälp via vår kundtjänst. Snabba, effektiva och välorienterade visum- och passexperter som är tillgängliga 12 timmar per dag.
  2. Rapportering till ledningen.  CIBTvisas kan tillhandahålla detaljerad rapportering om en kunds kontoaktiviteter vilket gör att kunderna kan få bättre insikt i de totala kostnaderna för visum och pass.
  3. Viktiga aviseringar.  CIBTvisas håller dig underrättad om viktiga uppdateringar vad gäller resekrav och annan information.
  4. Service direkt på plats.  CIBTvisas kan utbilda och stationera ut personal på den plats där du bedriver din verksamhet. Alternativt kan vi uppfylla dina verksamhetsbehov genom att skapa en särskild supportgrupp för din organisation som jobbar från vårt kontor.
  5. Personlig kundkontohantering.  För stora kunder kan CIBTvisas tilldela en speciell kundkontoansvarig som kan hantera vår affärsrelation.  Denna person från CIBTvisas (senior anställd) är ansvarig för att vårt samarbeta ska fungera smidigt och för att du alltid ska vara nöjd.
  6. Unika tjänster.  CIBTvisas tillhandahåller en heltäckande portfölj av unika resetjänster, med allt från handläggning under samma dag och avlämning sent på natten till mottagande med leverans på flygplats och många fler tjänster.  Vi strävar efter att tillhandahålla en oöverträffad service för att uppfylla samliga kunders resebehov.
  7. Webbportal med dubbla varumärken.  CIBTvisas kan skräddarsy den webbplats som används av kundens personal eller klienter för att visa kundens varumärke och inkludera särskilda meddelanden och budskap.
  8. Spårning av beställningar i realtid.  Resenärerna får automatiserade e-postmeddelanden när deras ansökan tas emot av CIBTvisas, när den lämnas in till utfärdande myndighet och när den är på väg tillbaka.  Med hjälp av CIBTvisas spårningsverktyg online kan användarna spåra de ansökningar de har lämnat in i realtid.

Håll dig uppdaterad

Få veckouppdateringar med den senaste informationen och uppdaterade visumkrav.

Mer info

Tjänst med digitalfoton

CIBTvisas digitala fototjänst är ett utmärkt sätt att leverera ett digitalfoto för din visumansökan. Du behöver bara ladda upp ett foto och sedan ser våra experter på fototjänsten till att ditt foto uppfyller alla riktlinjer och krav som ställs för ansökan innan de skriver ut det och skickar in det till ambassaden.

Mer info